M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Peppermint Medical wygrał przetarg na obsługę Solpadeine 

Serwis Dzienny | 24 maja 2005, 00:00

Peppermint Medical (dział medyczny agencji Peppermint) wygrał przetarg na obsługę Solpadeine - marki należącej do portfela produktów GlaxoSmithKline Healthcare (GSK)....

Peppermint Medical (dział medyczny agencji Peppermint) wygrał przetarg na obsługę Solpadeine - marki należącej do portfela produktów GlaxoSmithKline Healthcare (GSK). W ramach obsługi marki agencja odpowiedzialna jest za strategię komunikacji, a także za przygotowanie i kreację materiałów POS. Solpadeine należy do kategorii leków przeciwbólowych dostępnych tylko w aptece bez recepty. W ramach akcji działania skierowane zostaną do farmaceutów i lekarzy stomatologów. GlaxoSmithKline Consumer Healthcare jest jednym z kluczowych klientów Peppermint Medical. Agencja współpracuje z GSK w zakresie obsługi marek: Magvit, Ketoprom, Stavomax oraz Benevit Optic. (TW)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,