Kraj

Repliki historycznych tablic reklamowych w nowej promocji marki Żywiec

Pod hasłem "Dziedzictwo marki" ruszy 1 czerwca br. nowa wizerunkowo-sprzedażowa promocja piwa marki Żywiec (Grupa Żywiec SA), w trakcie której...

Pod hasłem “Dziedzictwo marki” ruszy 1 czerwca br. nowa wizerunkowo-sprzedażowa promocja piwa marki Żywiec (Grupa Żywiec SA), w trakcie której do wielopaków piwa będą dodawane repliki historycznych, międzywojennych tablic reklamowych browaru żywieckiego. Każdy, kto zakupi opakowanie zbiorcze Żywca, w skład którego wchodzi 6 butelek lub puszek o pojemności 500 ml z edycji kolekcjonerskiej, może stać się właścicielem jednej z 3 replik szyldu reklamowego, który w latach 1924-1936 znajdował się przed wejściem do lokalu serwującego piwo Żywiec i wewnątrz tych lokali. Wszystkie trzy repliki tablic reklamowych są pomniejszonymi metalowymi odpowiednikami autentycznych reklam. Każda z nich została umieszczona w stylowym tekturowym opakowaniu, na którym opisana została krótka historia reklamy browaru żywieckiego w okresie międzywojennym. Znalazła się tam m.in. informacja o neonowych tablicach reklamowych browaru. – Oferując naszym klientom repliki historycznych tablic reklamowych, chcemy przekazać im fragment bogatej historii browaru żywieckiego, którego korzenie sięgają czasów średniowiecza – mówi Remigiusz Rawa, marketing manager piwa Żywiec. Akcja promocyjna “Dziedzictwo marki” otrzyma wsparcie materiałami POS umieszczonymi w punktach sprzedaży, przygotowanymi przez agencję MH-art. Eliza Panek, PR manager Grupy Żywiec SA, nie ujawniła, ile promocyjnych opakowań Żywca pojawi się w handlu ani jak długo potrwa cała akcja. (PR)