Kraj

Synergic z kampanią dla Lecha Premium

Niecodzienna kampania realizowana jest na OOH w przejściu podziemnym w centrum Warszawy.

Firma Synergic na zlecenie Zenith realizuje kampanię “Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach” dla marki Lech Premium (Kompania Piwowarska, SAB Miller). Kampania promuje konkurs, w którym można wygrać koszulki. Przejście podziemne pod skrzyżowaniem Alei Jerozolimskich z ulicą Marszałkowską w Warszawie do połowy sierpnia przekształciło się w nowoczesny showroom. W obydwóch tunelach przejścia podziemnego wykorzystano łącznie 16 witryn reklamujących T-shirty, a na ścianach umieszczono dodatkową grafikę informującą o konkursie. Wstawiono do nich gabloty świetlne z wyeksponowanymi koszulkami, które zostały zaprojektowane
przez polskich artystów, a jedną z koszulek zaprojektował Jurek Owsiak. Jej wzór jest inspirowany festiwalem Pol’and’Rock, którego sponsorem jest marka Lech.