Kraj

US Pharmacia prowadzi prace nad poszerzeniem portfolio

Firma farmaceutyczna US Pharmacia prowadzi obecnie badanie eksploracyjne wśród konsumentów, które ma doprowadzić do poszerzenia oferty witaminowej koncernu. Andrzej Schonert,...

Firma farmaceutyczna US Pharmacia prowadzi obecnie badanie eksploracyjne wśród konsumentów, które ma doprowadzić do poszerzenia oferty witaminowej koncernu. Andrzej Schonert, dyrektor marketingu USP, nie chce komentować tej sprawy. Wiadomo jednak, że równocześnie dział naukowy prowadzi badania nad możliwościami stworzenia nowych połączeń (“koktajli”) witamin, które będą odpowiadały na zapotrzebowanie konsumentów. Może to oznaczać wprowadzenie przez producenta nowych marek na rynek. Obecnie USP sprzedaje zestawy witaminowe marki Vigor: Complete, Junior, Senior i Energy. Wyniki badań konsumenckich mają być znane w drugiej połowie czerwca br. i wtedy zapadnie decyzja, kiedy i jakie nowe specyfiki pojawią się na rynku. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że USP prowadzi badania nad wprowadzeniem do swojej oferty zupełnie nowej kategorii produktowej – specyfików dla meteopatów łagodzących skutki wpływu pogody na zdrowie i samopoczucie. Przetarg na obsługę reklamową tego projektu został na razie zawieszony. (AMS)