M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

L'Oreala napędzają marki luksusowe i apteczne

Joanna Niewiadomska | 1 sierpnia 2018, 06:00

Spośród rynków koncernu największą dynamikę wykazują te z obszaru Azji i Pacyfiku.

L'Oreal ogłosił wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2018 r. Podczas gdy sprzedaż dywizji "consumer" i "professional" pozostają stabilne, dynamika sprzedaży kosmetyków luksusowych i "aktywnych" kształtuje się dwucyfrowo. Ogółem po dwóch kwartałach tego roku przychody Grupy L'Oreal wzrosły w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej po 6,3 proc. i wyniosły 6,6 mld euro.

Jeśli chodzi o rynki L'Oreala, najgorzej wypada Europa Zachodnia z 2-proc. spadkiem obrotów, a najlepiej "nowe rynki" (+15,4 proc.) ze szczególnym uwzględnieniem regionu Azji i Pacyfiku, w którym dynamika wzrostu sięgnęła 23 proc.

Czytaj więcej na temat: