Kraj

Anna Cieśluk-Żebrowska associate directorem w Partner of Promotion

Zajmie się rozwojem kompetencji agencji w obszarze komunikacji digitalowej.

Anna Cieśluk-Żebrowska awansowała na stanowisko associate directora w Partner of Promotion. Zajmie się rozwojem kompetencji agencji w obszarze komunikacji digitalowej – skupi się na rozwoju oferty SEM, SEO, performance i content marketingu. Będzie też odpowiadać za rozbudowę usług z zakresu mediów społecznościowych i influencer marketingu.

W agencji Partner of Promotion pracuje od sześciu lat. Poprzednio pełniła funkcję account managera. Od dwóch lat kierowała zespołem, który realizował kampanie public relations zintegrowane z działaniami w digitalu i social mediach. Obecnie obsługuje m.in. Mercedes-Benz Warszawa, Ghelamco Poland, UPEMI, KOWR, Arla Foods, Polski Komitet Energii Elektrycznej oraz Nivea Polska.

Przed dołączeniem do Partner of Promotion Cieśluk-Żebrowska pracowała w agencji Unicorn Media. Była także dziennikarką “Wprost” i Polskapresse.