M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

DDB zdobywa budżet kreatywny piwa Blue Moon

( red. ) | 2 sierpnia 2018, 06:00

Dwa miesiące temu jego producent MillerCoors rozstał się z agencją Venables Bell & Partners.

Należąca do grupy Omnicom agencja DDB powierzy obsługę marki Blue Moon spółce Fifty5Zero z siedzibą w Toronto. Fifty5Zero specjalizuje się w designie, a ponieważ Blue Moon najpewniej będzie nadal reklamować się w telewizji, prawdopodobne jest włączenie do obsługi marki także agencji DDB Chicago, która w ub.r. wygrała budżet piwa Miller Lite.

Blue Moon to już trzecia - po Miller Lite i Sol - marka z portfolio koncernu piwowarskiego MillerCoors, która trafia do DDB. Obsługę meksykańskieego piwa Sol, które MillerCoors przejął niedawno od Heinekena, powierzono także w ub.r. agencji Alma DDB. 

Inne agencje, z którymi obecnie pracuje MillerCoors, to 72andSunny Los Angeles (marka Coors Light) i Arc (Leo Burnett) zajmująca się shopper marketingiem.

(AdAge)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,