M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

W 2018 r. platformie NC+ ubyło 52 tys. abonentów

Maciej Burlikowski | 2 sierpnia 2018, 06:00

Tylu, ilu przybyło jej w całym ub.r.

Francuski koncern mediowy Vivendi, właściciel Canal+, współwłaściciela ITI Neovision, operatora drugiej w Polsce po Cyfrowym Polsacie platformy telewizji satelitarnej NC+, w raporcie za pierwszą połowę br. podał, że na koniec czerwca br. NC+ obsługiwała 2,119 mln abonentów. Oznacza to, że w trakcie minionych sześciu miesięcy straciła ona 52 tys. abonentów, czyli tylu, ilu przybyło jej w całym 2017 r.

Przychody NC+ w I połowie br. wzrosły, w przeliczeniu na euro, o 2,1 proc. - do 261 mln euro, w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. (251 mln euro).

Czytaj więcej na temat: , ,