Kraj

Semilac i DeeZee.pl w cross-promocji

Oprócz działań crossowych w mediach społecznościowych, obejmujących wspólne treści w Facebooku i Instagramie, marki planują także akcje dodatkowe, także offline.

Semilac i DeeZee.pl w cross-promocji
DeeZee.pl – e-sklep z obuwiem – i należąca do firmy Nesperta marka Semilac oferująca hybrydowe lakiery do paznokci nawiązały współpracę i tworzą zintegrowaną kampanię digitalową skierowaną do kobiet.

– Alians marketingowy z marką DeeZee, będącą nr. 1 pod względem zaangażowania w wielu kategoriach (handel, e-commerce, obuwie, moda), jest dla nas kolejnym krokiem ku budowaniu mocnej pozycji w obszarze digital – mówi Karolina Przybylska, influencer manager Semilac

DeeZee promuje swoje produkty wraz z lakierami hybrydowymi Semilac. Marka lakierów z kolei repostuje zdjęcia i promuje produkty partnera na swoich kanałach social media. Dodatkowo na stronie sklepu Semilac można wybrać landing page całkowicie poświęcony tematyce pedicure, a w zakładce „stylizacje” – inspiracje z wykorzystaniem butów DeeZee. W planach akcji są wspólne konkursy w social mediach, mailingi, samplingi i zintegrowana współpraca z influencerkami.

Firmy chcą działać wspólnie także poza internetem. Marka DeeZee była gościem specjalnym urodzinowego pokazu marki Semilac w Warszawie, gdzie miała swoją własną strefę oraz sponsorowała nagrody dla laureatek konkursów. W pierwszej połowie sierpnia DeeZee ma być natomiast gospodarzem eventu opartego na sile kobiet – wspólnego claimu obu marek. Marki zaprezentować mają wtedy wspólny projekt.