Przetargi

Mondelez wybiera GroupM

W Polsce obsługą tego klienta zajmie się Mindshare. Zlecenie traci Carat.

Mondelez International przeprowadził globalny przetarg na obsługę mediową na wszystkich kluczowych rynkach. -Jest to standardowa praktyka w sytuacji, kiedy wygasają nasze aktualne umowy. Decyzja o przetargu była także spowodowana potrzebą wyposażenia firmy w narzędzia adekwatne do pojawiających się na rynku zmian, m.in. w obszarze wzrostu znaczenia spersonalizowanych działań marketingowych czy e-commerce – mówi Agnieszka Kępińska-Sadowska, rzecznik prasowy Mondelez Polska, dyrektor ds. relacji zewnętrznych CE, PL & BLT.

Nowym partnerem na wybranych rynkach Centralnej Europy, m.in. w Polsce, będzie od 1 stycznia 2019 r. GroupM, z ramienia której obsługą mediową Mondeleza zajmie się Mindshare. Klienta traci Carat.

– Jesteśmy dumni z wieloletniej i owocnej współpracy z domem mediowym Carat. Pozostaje on jedną z kluczowych agencji dla Mondelez International – dodaje Kępińska-Sadowska.

O rozpisaniu tego postępowania informowaliśmy w MMP24 z dnia 9 marca br.