Kraj

Shootme Visual Artists wprowadza nową usługę kontentową [wideo]

Będzie to narzędzie odpowiedzialne za kreację i produkcję wysokiej jakości dokumentalnych form tematycznych z możliwością kontekstowego lokowania produktów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6hRcrRMesh0%22%7D
Shootme Visual Artists wychodzi z nową propozycją dla agencji reklamowych i marketerów – Shootme Eye. Usługa kontentowa zapewnia kreację i produkcję wysokiej jakości dokumentalnych form tematycznych z możliwością kontekstowego lokowania produktów.

Wprowadzenie narzędzia i prezentacji możliwości projektu Shootme Eye launchować będzie w pełni wyprodukowany przez Shootme kilkuminutowy dokument “Life goals” w reżyserii Marcina Filipowicza. – To tylko jedna z autentycznych historii, które chcemy pokazać światu. Jest ich wiele więcej, w tej chwili mamy w developmencie pięć innych i rozpoczynamy poszukiwania partnerstw, patronatów i marek do współpracy. Jesteśmy też otwarci na nowe, autorskie tematy dokumentalne. Rozmawiajmy – mówi Michał Shootman Majewski, założyciel Shootme.

Shootme Eye ma być także rozwiązaniem dla firm, które szukają pomysłów w ramach działań CSR. Dokumentalne produkcje na potrzeby wspieranych instytucji czy akcji społecznych to odpowiedź na światowy trend “brand activism”.