M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Edyta Kowal szefową marketingu Prowly

Maciej Florek | 8 sierpnia 2018, 06:00

Zastępuje Piotra Bożka, który postanowił rozwijać własny biznes.

Edyta Kowal, dotychczas content marketing manager w Prowly, awansowała na stanowisko chief marketing officera. Do jej obowiązków należy m.in. budowa strategii marketingowej Prowly, bieżąca optymalizacja ROI, a także zarządzanie i rozwój zespołu. 
 
Kowal na co dzień prowadzi serwis Prowly Magazine, jest też inicjatorką serii spotkań Content Espresso. Wcześniej była redaktor naczelną Proto.pl, portalu branżowego o public relations w Polsce, i PR-owcem wspierającym takie marki jak Castrol czy Evenea.
 
Nowa CMO zastąpiła na tym stanowisku Piotra Bożka, który rozstał się z firmą, by rozwijać własny biznes.

Czytaj więcej na temat: ,