M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Renault wraca do kampanii sprzed 14 lat

( red. ) | 8 sierpnia 2018, 06:00

W kanale Sky Sports producent samochodów reaktywuje kampanię z udziałem Thierry'ego Henry "Va va voom".

Producent samochodów Renault zdecydował się na reaktywację swojej kampanii "Va va voom" realizowanej w 2004 r. z udziałem piłkarza Thierry'ego Henry. Kampania telewizyjna będzie miała odsłony w telewizji, w kanale Sky Sports.
Była gwiazda Arsenalu po raz pierwszy pojawiła się w reklamie Renault Clio w 2002 r., a następnie w 2011 r. w reklamie z udziałem Rihanny. Popularność kampanii była tak duża, że hasło "Va va voom" trafiło do Oxford English Dictionary w 2004 r.
Henry powraca jako ambasador brandu w ramach sponsorowania przez markę Premier League na Sky Sports. Krótkie filmiki z udziałem sportowca będą emitowane w przerwach pomiędzy 96 meczami emitowanymi na żywo w sezonie 2018/2019. Piłkarz będzie prezentował modele Clio, Captur i Mégane RS.
Kampania została stworzona przez Publicis London, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Manning Gottlieb OMD.
W ubiegłym miesiącu francuski producent samochodów wystartował z kampanią retro wzorowaną na estetyce lat 90. z okazji obchodów 120-lecia marki.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: