M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Semilac uruchomił chatbota

Joanna Niewiadomska | 8 sierpnia 2018, 06:00

Za kwestie techniczne rozwiązania odpowiada firma Koda Bots.

Marka Semilac uruchomiła na swoim facebookowym profilu chatbota, który doradzać ma na temat manicure'u. Za kwestie techniczne rozwiązania odpowiada firma Koda Bots. Chatbot przeszedł już pierwsze testy, mające usprawnić jego działanie. Testerkami były użytkowniczki, które współtworzą liczącą ponad 70 tys. osób grupę marki na Facebooku.

Punktem wyjścia do stworzenia chatbota była analiza najczęściej zadawanych pytań przez klientki marki, na podstawie której dokonano selekcji treści pojawiających się nie tylko na stronie czy w mediach społecznościowych, ale także w samych chatbocie.

Produkty w chatbocie są połączone ze sklepem online, a  rozwiązanie umożliwia powrót do historii konwersacji w Messengerze w dowolnym momencie. 

Czytaj więcej na temat: