M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bartosz Sieradzki investment directorem w Publicis Media

Maciej Florek | 8 sierpnia 2018, 06:00

Odpowiada za tworzenie i realizację strategii negocjacyjnych ze wszystkimi mediami.

Bartosz Sieradzki, dotychczas multiscreen investment director w Publicis Media, awansował na nowo utworzone stanowisko investment directora. Jego głównym zadaniem w nowej roli będzie umacnianie przewagi konkurencyjnej agencji Starcom, Zenith, Blue 449 i Spark Foundry w obszarze warunków kosztowych, we współpracy ze wszystkimi mediami.

Zespół negocjacyjny, którym zarządza Bartosz Sieradzki, jest częścią struktury Publicis Media Exchange (PMX), zarządzanej przez Iwonę Jaśkiewicz-Kunderę, chief investment officera Publicis Media. Do zadań Bartosza Sieradzkiego, oprócz pełnej odpowiedzialności za tworzenie i realizację strategii negocjacyjnych, należeć będzie dalsze ujednolicanie procesów wewnętrznych związanych z negocjacjami, rozwój narzędzi analitycznych w dziale negocjacji i tworzenie rozwiązań pomagających optymalizować pracę.

Sieradzki jest związany z rynkiem reklamy i mediów od 2004 r. Karierę rozpoczynał w dziale marketingu i wsparcia sprzedaży firmy brokerskiej Mediatak. W 2006 r. dołączył do agencji mediowej Starlinka (obecnie Spark Foundry) będącej wówczas częścią Starcom Mediavest Group (SMG). Zajmował się planowaniem i zakupem mediów dla koncernu GlaxoSmithKline. Następnie koordynował współpracę ze stacjami telewizyjnymi dla całego SMG. Od 2010 r. odpowiadał za tworzenie polityki zakupowej TV oraz udział w negocjacjach multiscreen grupy Vivaki (struktura negocjacyjna SMG i ZenithOptimedia Group, obecnie Zenith).

Czytaj więcej na temat: ,