Kraj

Beko z nowym ambasadorem

Gerard Piqué uczy dzieci i rodziców, jak prawidłowo się odżywiać.

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 14 czerwca, marka Beko wystartowała z kolejną odsłoną kampanii “Jedz jak mistrz”. Teraz biuro prasowe marki poinformowało, że nowym globalnym ambasadorem akcji został Gerard Piqué – hiszpański piłkarz grający na pozycji obrońcy.
W lutym tego roku Beko ogłosiło przedłużenie współpracy z FC Barceloną. Owocem partnerstwa stała się akcja Beko #EatLikeAPro, mająca na celu walkę z problemem otyłości u dzieci, która w polskiej odsłonie nosi nazwę #JedzJakMistrz.
Dietetycy FCB, którzy na co dzień układają plany żywieniowe dla graczy, współpracują z marką Beko, a piłkarze polecają swoje ulubione potrawy i pokazują, jak zdrowe jedzenie pomaga im osiągać codzienne cele. Wszystkie przepisy można znaleźć na stronie internetowej stworzonej przez Beko, a także na kanale YouTube, gdzie obejrzeć można ich przygotowanie krok po kroku.
W Polsce akcja nosi nazwę #JedzJakMistrz, a wspierają ją: Agnieszka Mielczarek, Karolina Malinowska i Monika Mrozowska oraz blogerzy Tasteaway. Za globalną kreację kampanii odpowiada McCann Barcelona. Na polskim rynku wiodącą agencją kreatywną jest 4All, za działania product placement, działania PR, współpracę z influencerami odpowiada Quanta Media. Działania mediowe realizuje Media Republic.

Tagi