M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Abanana poszerza współpracę z Dotcom.sk

Maciej Florek | 10 sierpnia 2018, 06:00

Przede wszystkim chodzi o współdziałanie na rynku polskim, słowackim i czeskim.

Krakowska agencja Abanana rozszerza współpracę ze słowacką agencją Dotcom.sk. Głównym celem kooperacji jest współdziałanie na rynku polskim, słowackim i czeskim. Abanana od lutego 2018 r. współpracuje z agencją Dotcom.sk w zakresie obsługi marketingowej Tesco, obejmującej model funkcjonowania tej marki w Europie Środkowej. Wiązało się to m.in. z wymianą projektów, adaptacją materiałów do lokalnych rynków oraz z wymianą doświadczenia. Od teraz ta kooperacja zostanie poszerzona m.in. o wsparcie technologiczne i projektowe, wymianę doświadczeń, wykorzystywanie kontaktów, znajomości rynku danego kraju.

Współpraca polega również na kooperacji przy projektach w trzech krajach, jeśli tego wymaga realizacja działań dla klienta.

Czytaj więcej na temat: ,