Kraj

UPC Polska nadal traci klientów

W drugim kwartale ubyło ich 2,3 tys.

UPC Polska nadal traci klientów
UPC Polska, największy operator kablowy w kraju, dostawca telewizji i internetu, nie może odwrócić negatywnego trendu – w minionym kwartale nadal tracił klientów. Od marca do czerwca br. ubyło mu ich 2,3 tys. – do 1,430 mln. O 5,1 tys. wzrosła natomiast łączna liczba usług, które operator im świadczył – do 2,994 mln.

Na koniec czerwca UPC obsługiwał w Polsce: 1,209 mln odbiorców telewizji, 1,147 mln użytkowników internetu (wzrost o 2,6 tys. w ciągu kwartału) oraz 636 tys. użytkowników stacjonarnej telefonii (wzrost o 2,8 tys.).

Operator w dalszym ciągu inwestuje jednak w rozszerzania zasięgu swojej sieci kablowej – w minionym kwartale przyłączył do niej 33,2 tys. mieszkań, dzięki czemu na koniec czerwca jej zasięg przekroczył 3,4 mln lokali.