Kraj

Grzegorz Kiciński został redaktorem naczelnym "Życia Handlowego"

Grzegorz Kiciński został redaktorem naczelnym magazynu branżowego "Życie Handlowe" (wydawca: spółka Media Direct). Dotychczas był w nim redaktorem prowadzącym. Odpowiadał...

Grzegorz Kiciński został redaktorem naczelnym magazynu branżowego “Życie Handlowe” (wydawca: spółka Media Direct). Dotychczas był w nim redaktorem prowadzącym. Odpowiadał za wprowadzenie nowej szaty graficznej tytułu. Grzegorz Kiciński współpracował z wieloma tytułami prasy specjalistycznej. Ostatnio współtworzył w tygodniku “Ozon” dział Zyski i nadal pisuje do niego teksty. – Planujemy szereg dodatków specjalnych do “Życia Handlowego”. Będą mieć formułę kompendium, tak jak pierwszy z serii dodatków o wyposażeniu placówek handlowych. Mamy też w planach zorganizowanie pod szyldem ‘Życia Handlowego” międzynarodowych konferencji – przekazał Grzegorz Kiciński. W Media Direct rozpoczął poza tym pracę Paweł Linke. Jest w wydawnictwie specjalistą ds. marketingu i dystrybucji. Wcześniej zajmował się obsługą kluczowych klientów firmy Polkomtel SA oraz hotelu Marriott w Warszawie. Był zaangażowany w projekt Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. “Życie Handlowe” ukazuje się od 12 lat. Jego nakład wynosi 40 tys. egz. (KP)