Kraj

Andrzej Tuzinowski dyrektorem handlowym w Biurze Reklamy Time SA

Ostatnio zarządzał Działem Wsparcia Sprzedaży Prasy i agencją 360 Content Team

Andrzej Tuzinowski dyrektorem handlowym w Biurze Reklamy Time SA
Andrzej Tuzinowski awansował na stanowisko dyrektora handlowego w Biurze Reklamy Prasy i Internetu Time SA. Nadzoruje wszystkie zespoły sprzedażowe, które pracują na rzecz magazynów oraz powiązanych z nimi serwisów internetowych. Nowemu dyrektorowi handlowemu podlegają segmenty Budowa i Wnętrza, Zdrowie i Parenting, Hobby, Informatory, a także działy Wsparcia Sprzedaży Prasy i Internetu oraz 360 Content Team.
Andrzej Tuzinowski ostatnio zarządzał Działem Wsparcia Sprzedaży Prasy a także agencją 360 Content Team. Obecnie dyrektorem połączonego Działu Wsparcia Sprzedaży Prasy i Internetu jest Michał Marzysz (wcześniej dyrektor DWS Internetu). Kierowanie agencją 360 Content Team przejęły z kolei Aneta Magnuszewska i Monika Kowalska. Agnieszka Miszczyńska-Włodarczyk, pełniąca obowiązki dyrektora operacyjnego ds. wydawnictw w Time SA, rozstała się z firmą.
Andrzej Tuzinowski związany jest z Grupą ZPR Media od 1999 roku. Zaczynał od pracy w Radiu Eska Warszawa, w którym pełnił funkcję sekretarza redakcji a następnie szefa muzycznego. Był także dyrektorem programowym Radia Eska Kraków. W latach 2006–2016 był dyrektorem ds. badań i rozwoju w spółce Radio Eska SA. Od 2008 roku łączył te obowiązki z funkcją dyrektora Działu Projektów Specjalnych (Pracownia Kreatywna). W latach 2016-2017 związany był z Grupą Wirtualna Polska, w której pracował na stanowisku dyrektora ds. rozwoju produktów radiowych.      
Biuro Reklamy Prasy i Internetu TIME SA odpowiada za sprzedaż reklam na rzecz: magazynów, m.in.: “Murator”, “Moje Mieszkanie”, “M jak mieszkanie”, “Dobre Wnętrze”, “Architektura-murator”, “Zdrowie”, “M jak Mama” i “Podróże”, serwisów internetowych, m.in.: Murator.pl, Muratorplus.pl, Poradnikzdrowie.pl, Urzadzamy.pl, Mjakmama.pl, informatorów i katalogów.