M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Avans wyda na najbliższą kampanię telewizyjną pół miliona złotych

Serwis Dzienny | 30 maja 2005, 00:00

Avans Polska, właściciel elektrosalonów Avans, oferujący produkty z branży AGD, RTV i multimedia, zamierza przeznaczyć na najbliższą kampanię reklamową w...

Avans Polska, właściciel elektrosalonów Avans, oferujący produkty z branży AGD, RTV i multimedia, zamierza przeznaczyć na najbliższą kampanię reklamową w telewizji budżet w wysokości pół miliona złotych. Działania reklamowe zostały zaplanowane na czerwiec br. i będą prowadzone w trzech stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2 i Polsat. Jak informuje Izabela Voisset, kierownik działu marketingu Avans Polska, współpraca przy tym projekcie z domem mediowym MPG Media Planning ma charakter testowy (MPG wygrał w ubiegłym tygodniu przetarg organizowany przez Avans). - MPG zaproponował najlepszy mediaplan i bardzo atrakcyjne upusty cenowe. Jeżeli zrealizuje przedstawione założenia, wówczas umowa zostanie przedłużona - mówi Voisset. Za poprzednią jesienną kampanię reklamową sieci Avans (jej budżet wynosił 2,5 mln zł) odpowiadały agencja reklamowa Awangarda i dom mediowy Mediaedge:cia. Jednocześnie trwa przetarg na obsługę kreatywną kampanii wizerunkowej, która ma zostać przeprowadzona jesienią 2005 r. - Podczas całorocznej pracy wykreowaliśmy ikonę sieci Avans, jaką jest postać "kosmitki". W briefie tegorocznego przetargu prosimy agencje o podkreślenie w proponowanych kreacjach nowoczesności, innowacyjności oraz nawiązanie do kosmicznego tematu kampanii sieci Avans "Nieziemskiej Obsługi". Wierzymy, że taki rodzaj przekazu zbuduje wizerunek Avansu jako sieci zaawansowanej technologii - mówi Voisset. W przetargu bierze udział 10 agencji reklamowych, a przewidziany budżet kreacji netto wynosi 500 tys. zł. Zakończenie pierwszego etapu przetargu polegającego na wytypowaniu trzech agencji planowane jest na czerwiec br. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,