M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

L'Oreal uruchamia aplikację w Facebooku do testowania makijażu

( red. ) | 14 sierpnia 2018, 06:00

Gigant kosmetyczny umożliwi potencjalnym shopperom sprawdzenie, jak wyglądają w proponowanym kolorze makijażu.

Gigant kosmetyczny L'Oréal zacieśnia współpracę digitalową z Facebookiem. Startuje z narzędziem Virtual Make-Up Tests. Konsumenci będą się mogli dzięki niemu przekonać, jak wyglądają w danej palecie barw. Narzędzie obejmuje ofertę cieni do powiek, pomadek i błyszczyków, a także korektorów i podkładów. Aplikacja ma za zadanie zwiększenie sprzedaży online i za pośrednictwem sieci społecznościowych.
L'Oréal, największa na świecie grupa kosmetyczna, w marcu dokonała akwizycji kanadyjskiego specjalisty od wykorzystywania potencjału AU i sztucznej inteligencji - ModiFace.
Teraz ModiFace nawiązał współpracę z Facebookiem, aby rozwijać doświadczenia rzeczywistości rozszerzonej na dla marek L'Oréal, począwszy od NYX, przez Urban Decay, po Lancome i Yves Saint Laurent.
Francuski gigant twierdzi, że przychody z handlu online osiągnęły 9,5 proc. całej sprzedaży w pierwszej połowie 2018 r. w porównaniu z 5 proc. trzy lata temu.

(EMS Magazine)

Czytaj więcej na temat: