Kraj

Michał Szaniecki nowym dyrektorem marki Seat w Polsce

Zastąpi Tomasza Życkiego, który kończy współpracę z Volkswagen Group Polska.

Michał Szaniecki nowym dyrektorem marki Seat w Polsce
Michał Szaniecki od października br. zostanie nowym dyrektorem marki Seat w Polsce. Dotychczas jako dyrektor marketingu był odpowiedzialny za działania marketingowe marki Volkswagen Samochody Osobowe. Zastąpi na stanowisku Tomasza Życkiego, który pełnił funkcję dyrektora marki Seat przez 6 lat, a który kończy współpracę z Volkswagen Group Polska.

Michał Szaniecki dołączył do Volkswagen Group Polska w 2016 r., obejmując stanowisko dyrektora marketingu marki Volkswagen Group Polska. Kierowany przez niego zespół jest odpowiedzialny za największy wzrost w rankingu wizerunku marki oraz jej rozważania zakupu od 2015 r. Wcześniej związany był m.in. z Wrigley Poland, Beiersdorf Nivea oraz Beiersdorf AG Germany. Swoje zadania realizował zarówno w ramach struktur krajowych, jak i międzynarodowych.

Życki wraz z zespołem ponownie wprowadził Seata na rynek polski, zbudował nowy wizerunek marki oraz pozwolił jej wyraźnie zwiększać udział w rynku.

Tagi