M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Simplus reklamuje nową taryfę Easy

Serwis Dzienny | 30 maja 2005, 00:00

Polkomtel w ramach swojej marki pre-paidowej Simplus wprowadza nową taryfę Easy i komunikuje to w kampanii reklamowej autorstwa Euro RSCG...

Polkomtel w ramach swojej marki pre-paidowej Simplus wprowadza nową taryfę Easy i komunikuje to w kampanii reklamowej autorstwa Euro RSCG Warsaw i Universal McCann. Nowe 30-sekundowe spoty emitowane są w głównych stacjach telewizyjnych i wybranych stacjach tematycznych, w najbliższych dniach kampania obejmie również inne media, ale na razie szczegółowy mediaplan nie został ujawniony. Taryfa Easy w Simplusie to oferta, w której przy wykorzystaniu pakietów dodatkowych minut Easy Gadka koszt minuty połączenia w ramach sieci wynosi 25 gr brutto, a SMS-y (w pakiecie Easy SMS) - 1 gr brutto. Z taryfy Easy mogą korzystać zarówno nowi, jak i dotychczasowi użytkownicy Simplusa (do końca br. przejście jest bezpłatne). Operator rozszerzył też ofertę usług dodatkowych: Fun Skan to, jak twierdzą przedstawiciele Polkomtela, unikalny na polskim rynku komunikator komórkowy umożliwiający anonimowe przesyłanie SMS-ów lub nawiązywanie połączeń głosowych pomiędzy osobami przypisanymi do określonego (wybranego) profilu, które znajdują się w niewielkiej odległości od siebie. (MB)

Czytaj więcej na temat: , ,