M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Era reklamuje nową usługę Granie na czekanie

Serwis Dzienny | 30 maja 2005, 00:00

Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. rozpoczęła kampanię reklamową wprowadzonej niedawno w sieci Era usługi Granie na czekanie. Polega ona...

Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. rozpoczęła kampanię reklamową wprowadzonej niedawno w sieci Era usługi Granie na czekanie. Polega ona na tym, że płacąc abonament 2 zł miesięcznie, użytkownik sieci Era i Era Tak Tak może zastąpić tradycyjny sygnał oczekiwania na połączenie wybranym utworem muzycznym, który będą słyszały osoby do niego dzwoniące (wybór jednej piosenki kosztuje każdorazowo od 1 do 3 zł brutto). PTC reklamuje tę usługę w kampanii telewizyjnej (na kanałach muzycznych Viva i MTV, a także w Polsacie, TVN-ie, TVN24, TVN Turbo i Discovery), w szerokiej kampanii prasowej (m.in. takie tytuły jak: "Newsweek", "Wprost", "Polityka", "Przekrój", "Tele Tydzień", "Viva!", "Gala", "Elle", "CKM", "Magazyn Sportowy", "Komputer Świat", "Focus", "Glamour", "Cosmopolitan", "Marie Claire", "CD Action", "Enter", "PC World Komputer", "Cogito", "Dziewczyna", "Popcorn", "Film", "Auto Świat", "Aktivist", "Laif", "Dosdedos", "Fluid", "Eurostudent", "Student News", "Gazeta Studencka", "Bravo" i "Bravo Girl"). Granie na czekanie będzie również reklamowane w internecie (i co ciekawe, te reklamy oparte są głównie na dźwięku, a obraz jest elementem drugoplanowym, nawiązuje do layoutu prasowego). W ramach kampanii radiowej przygotowano m.in. konkurs dla słuchaczy Radia Eska, w którym nagrodami są atrakcyjne modele telefonów. W części BTL-owej kampanii wykorzystano z kolei koszyczki z podkładkami pod piwo w kształcie płyt CD, które znaleźć będzie można w większości stołecznych pubów. Kampania potrwa do końca lipca. Kreację reklam przygotowała agencja G7, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. Usługę tę pod nazwą Szafa Gra PTC wprowadziła jednocześnie również w Heyah. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,