M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grupa L'Oreal rozbudowuje portfolio o marki firmy Logocos Naturkosmetik

( red. ) | 21 sierpnia 2018, 06:00

L'Oreal planuje rozwinięcie dystrybucji kosmetyków naturalnych także na innych rynkach, poza Niemcami.

Grupa L’Oréal rozszerzyła światowe portfolio o nowe marki z kategorii kosmetyków naturalnych – niemieckiej firmy Logocos Naturkosmetik AG. Wszystkie marki należące do Logocos są wegańskie i mają certyfikaty bio, część z nich wykorzystuje do produkcji wyciągi roślinne i składniki naturalne pochodzące z własnych upraw organicznych.

Firma Logocos Naturkosmetik została założona w 1978 r. przez naturopatę. W 2017 r. wyniki sprzedaży na terenie Niemiec i pozostałych krajów Europy wyniosły 59 mln euro netto. Logona to seria produktów do pielęgnacji i koloryzacji włosów, pielęgnacji skóry oraz higieny intymnej dostępnych poprzez specjalistyczne kanały sprzedaży: sklepy z artykułami organicznymi. Sante to linia produktów do pielęgnacji włosów, ciała i higieny intymnej, a także produkty do makijażu przeznaczone dla młodszych konsumentów poszukujących najnowszych trendów. Kosmetyki te oferowane są w masowych kanałach dystrybucji.

L’Oréal planuje w najbliższej przyszłości rozwinięcie dystrybucji marek firmy Logocos Naturkosmetik na innych rynkach. Obecnie trwają prawne formalności zmierzające do finalizacji procesu, zgodnie ze stosownymi wymogami.

(L’Oréal)

Czytaj więcej na temat: ,