M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PepsiCo z silnym wsparciem dla Doritos

Katarzyna Woźniak | 22 sierpnia 2018, 06:00

Marka chipsów wkracza na polski rynek wsparta intensywną, wielokanałową kampanią.

Do Polski wkracza marka chipsów kukurydzianych Doritos. Będzie częścią portfolio PepsiCo. W tej chwili marka jest obecna w 55 krajach na świecie. W Polsce  dostępna jest w trzech smakach (Hot Corn, Nacho i Taco). Brand promowany będzie hasłem #For the bold. 
Markę chipsów Doritos można kupić w opakowaniach po 100 g. 
Launchowi towarzyszy szereg działań obejmujących m.in.: samplingi konsumenckie w wybranych polskich miastach wraz z kreatywnymi wydarzeniami kierowanymi do grupy docelowej, kampanię digitalową, obecność w mediach społecznościowych, zaangażowanie influencerów, a także działania marketingowe w punktach sprzedaży (POSM). Zapowiadana jest bardzo silna obecność marki w najważniejszych kanałach VoD oraz wiodących portalach internetowych. W tym celu przygotowany został specjalny spot reklamowy. Jego bohater smakuje Doritos i podejmuje śmiałe wyzwania, a to wszystko do rytmów znanego i lubianego utworu legendarnego zespołu.
Doritos będzie obecne na letnich imprezach plenerowych o charakterze alternatywnym w największych polskich miastach, a także na koncertach i festiwalach (w tym na Up To Date Festival w Białymstoku, skupiającym artystów tworzących muzykę elektroniczną, ambient i hiphopową, zaplanowanym na 7-8 września 2018 r.).
Spot reklamowy promujący chipsy Doritos przygotowała agencja Goodby, Silverstein & Partners z Meksyku. Za działania w internecie odpowiada VML Poland, eventy organizuje Brave Agency, media na potrzeby kampanii kupuje Media Direction OMD, a wsparcie PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,