Kraj

Berlinki prezentują portfolio

Publicis przygotował kolejną odsłonę swojej kampanii z udziałem gadających parówek.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FdqrkETBypR0%22%7D
Marka Berlinki z portfolio Animeksu wystartowała z kolejną odsłoną kampanii, prezentującą nowe warianty parówek.
Działania komunikacyjne będą realizowane w telewizji i internecie. Kreacje stworzono na bazie formatu “Berlinki mówią same za siebie” zaprojektowanego przez agencję Publicis w 2013 r. Celem kampanii jest zaprezentowanie dwóch wariantów Berlinek: z indyka i kurcząt. Przygotowany przez Publicis spot emitowany jest od 21 sierpnia w kanałach należących do TVN i Polsatu. Produkcją i animacją zajęło się studio animacji Human Ark. Reżyserię ponownie powierzono Wojciechowi Wawszczykowi (Human Ark).