M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BZ WBK rusza ze zmianą marki na Santander

Maciej Burlikowski | 23 sierpnia 2018, 06:00

Rozpoczyna się pierwsza faza rebrandingu.

Bank Zachodni WBK rozpoczyna zmianę marki na Santander Bank. W witrynach pierwszych oddziałów pojawiły się wyklejki zapowiadające zmianę marki.

Kampania reklamowa w mediach ruszy we wrześniu. Bank właśnie kręci w Hiszpanii filmy reklamowe – już pod nową marką. Działania mają być szeroko zakrojone.

Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Bank oszacował, że całkowity koszt rebrandingu (zmiany w placówkach, materiały wewnętrzne banku, kampania w mediach) wyniesie 60-70 mln zł.

BZ WBK to trzeci, po PKO BP i Pekao SA, bank w Polsce. Ma ok. 570 placówek w kraju i obsługuje ponad 4,4 mln klientów. Połączenie Banku Zachodniego i Wielkopolskiego Banku Kredytowego nastąpiło w 2001 r.

Santander to hiszpańska grupa bankowa, która jest większościowym akcjonariuszem BZ WBK od 2011 r.

Czytaj więcej na temat: , ,