M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Science Now z IAU inauguruje w Wiedniu wystawę o wszechświecie

Tomasz Wygnański | 23 sierpnia 2018, 06:00

Wystawa prawdopodobnie trafi też do Polski.

Science Now - warszawskie studio designu strategicznego specjalizujące się w obszarze nauki, edukacji i technologii zrealizowało projekt branded content dla Międzynarodowej Unii Astronomicznej (IAU) w partnerstwie z największymi światowymi organizacjami naukowymi działającymi w sektorze kosmicznym, w tym NASA, ESA, ESO, JAXA. Wystawa "Above and Beyond" miała swoją premierę dwa dni temu w wiedeńskim kompleksie ONZ i w ciągu najbliższych 18 miesięcy odwiedzi m.in. Paryż, Rzym, Brukselę, Monachium i Lejdę. Ekspozycję będzie można najprawdopodobniej zobaczyć również w Polsce.

Wystawa jest syntezą 100 lat postępu w dziedzinie astronomii, przedstawioną przez pryzmat rozwoju nauki, technologii i kultury. Narracja wystawy zbudowana jest wokół uniwersalnych dla astronomiii i ciągle aktualnych pytań: “Jaka jest struktura i rozmiar Wszechświata?”, “W jaki sposób rodzącą się i rozwijają gwiazdy?”, “Czy istnieje życie poza Ziemią?”. 

- Naszą kompetencją jest tworzenie kompleksowych koncepcji dla wystaw podróżujących w obszarach, które łączą naukę i rozrywkę. Science Now w tych przedsięwzięciach będzie odpowiadało również za budowanie współpracy merytorycznej, marketingowej i merchandisingowej - mówi Jan Pomierny, producent wykonawczy wystawy "Above and Beyond" i partner w Science Now.

Science Now dotychczas zrealizowało takie przedsięwzięcia jak Ambition i Rosetta VR, w ramach których zainicjowało współpracę między Platige Image i Europejską Agencją Kosmiczną, rozwój programu TVP “Sonda 2” czy strategia komunikacji dla międzynarodowej platformy edukacyjnej AstroEDU.