Kraj

Olympus będzie reklamował lustrzankę cyfrową E-300

Olympus Polska Sp. z o.o. przygotował miesięczną kampanię outdoorowo-prasową, w której reklamuje cyfrową lustrzankę z wymienną optyką Olympus E-300. Kampania...

Olympus Polska Sp. z o.o. przygotował miesięczną kampanię outdoorowo-prasową, w której reklamuje cyfrową lustrzankę z wymienną optyką Olympus E-300. Kampania pod hasłem “Porównaj i wybierz” będzie miała miejsce w czerwcu na nośnikach reklamy zewnętrznej (na 90 tablicach typu frontlight) w pięciu największych miastach (Trójmiasto, Warszawa, Kraków) oraz w prasie branżowej. Dodatkowym wsparciem są materiały POS. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Awangarda, z którą Olympus pracuje od listopada ub.r. (we wrześniu firma przejęła działałalność operacyjną i marketing od firmy EuroColor, który wcześniej był generalnym przedstawicielem Olympusa, a obecnie jest jego głównym dystrybutorem). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy BrandConnection. Jak mówi Monika Maciejewska z działu systemów obrazowania Olympus Polska, celem tej kampanii jest zwiększenie świadomości marki Olympus jako wiodącego producenta cyfrowych lustrzanek oraz wzrost sprzedaży tego konkretnego modelu, który w sprzedaży jest od początku br. Producent chce zwrócić uwagę odbiorców na innowacyjne rozwiązania zastosowane w E-300 – specjalny ultradźwiękowy system redukcji zanieczyszczeń matrycy (Supersonic Wave Filter), telecentryczne obiektywy oraz wykorzystanie matrycy full frame transfer poprawiającej jakość obrazu (więcej tonów, jaśniejsze światła i większa liczba szczegółów). Kampania skierowana jest do fotografów amatorów, którzy cenią jakość i innowacyjność produktów za atrakcyjną cenę; dodatkowo reklama zwraca uwaga na nagrodę DIWA, którą otrzymał model E-300. (MB)