Przetargi

WebTalk pracuje dla Panasonica na dziewięciu rynkach europejskich

Agencja promuje nowego klienta w digitalu.

Agencja WebTalk rozpoczęła współpracę z marką Panasonic obejmującą prowadzenie działań komunikacyjnych na dziewięciu rynkach europejskich: Polska, Węgry, Rumunia, Chorwacja, Serbia, Bułgaria, Litwa, Bośnia i Hercegowina oraz Słowenia.

WebTalk jako agencja hubowa w regionie CEE przygotowała i realizuje strategię obecności marki w digitalu. Jej pierwszy etap skupiał się na komunikowaniu 100. rocznicy powstania Panasonica.


Ponadto uruchomiono regionalny kanał @panasonic_is_now na Instagramie, za którego bieżącą obsługę odpowiada WebTalk. Do obowiązków agencji należy także prowadzenie komunikacji na dziewięciu lokalnych profilach Panasonic na Facebooku, realizowanie kampanii produktowych z influencerami, prowadzenie działań reklamowych social ads, a także tworzenie autorskiego kontentu i produkcja sesji zdjęciowych.

Agencja WebTalk została wybrana w drodze przetargu.