M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Heyah mocniej wchodzi w lifestyle - konkurs dla kreatorów

Serwis Dzienny | 31 maja 2005, 00:00

Polska Telefonia Cyfrowa w ramach swojej marki pre-paid Heyah jeszcze silniej niż do tej pory angażuje się w szeroko pojęty...

Polska Telefonia Cyfrowa w ramach swojej marki pre-paid Heyah jeszcze silniej niż do tej pory angażuje się w szeroko pojęty lifestyle. Firma przygotowała ogólnopolski konkurs dla projektantów. Akcja pod hasłem "Młodzi projektanci poszukiwani!" skierowana jest do osób interesujących się modą oraz sztuką użytkową - twórcy mogą zgłaszać prace w dwóch kategoriach konkursowych - "pełna kolekcja" oraz "kolekcja dodatków" - mają one nawiązywać tematyką do trzech sezonów: lato, jesień, zima (chodzi zarówno o projekty ubrań, jak i dodatków), a zwycięzcom firma sfinansuje produkcję ich kolekcji, profesjonalną sesję zdjęciową do magazynów oraz pokazy mody. Konkurs potrwa od maja do października i podzielony jest na 3 sezony: lato (od maja do czerwca) - najlepsze prace zostaną pokazane podczas imprezy plenerowej "Bazar" (11 czerwca na fortach mokotowskich w Warszawie), drugi etap: jesień (do końca lipca) - wybrane kolekcje będą prezentowane podczas imprez na Wybrzeżu, zaś ostatni etap: zima, potrwa od końca lipca do października. - Ponieważ konkurencja cenowa jest coraz silniejsza, my robimy krok do przodu i jeszcze mocniej wchodzimy w lifestyle - wyjaśnia Agata Borowska, rzecznik marki Heyah. Do udziału w jury konkursu zaproszono osoby związane ze światem mody: prof. Irminę Aksamitowską (wykładowca w Katedrze Ubioru w Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi), Monikę Brzywczy (red. naczelna "Cafe Magazyn"), Agatę Nowicką (red. działu mody "Aktivist"), projektanta mody Bartłomieja Wieczorka i Sławomira Blaszewskiego (stylista i dziennikarz mody). Konkurs Heyah będzie komunikowany w kampanii prasowej ("Max Magazine", "A4", "Laif", "Aktivist", "Dosdedos", "Cafe Magazyn", "Bravo Girl", "Cosmopolitan", "Dlaczego", "Eurostudent", "Student News", "Magazyn Młodych i Dynamicznych") oraz kampanii plakatowej na terenie ponad 200 szkół średnich i uczelni wyższych o profilu artystycznym, odzieżowym i plastycznym, a w wybranych lokalizacjach, tj. knajpkach, pubach, klubach, młodzi odbiorcy znajdą pocztówki Boomerangi prezentujące konkurs. Konkurs objęły patronatem cztery media: Radio Bis, MTV, "Cafe Magazyn" i "Aktivist". Radio Bis będzie miało audycje o modzie, przedstawi też konkurs i jego laureatów; MTV w programie MTV Select będzie relacjonowało kolejne etapy akcji i zaprezentuje sylwetki laureatów (prezenterka MTV Kasia wystąpi w zwycięskich kolekcjach Heyah), "Cafe Magazyn" m.in. pokaże sesje z najlepszymi kolekcjami, zaś "Aktivist" będzie na bieżąco opisywał sam konkurs i towarzyszące mu wydarzenia. Organizacją całej akcji i prowadzeniem konkursu zajmuje się agencja Polymus, kreację przygotowała agencja G7, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Optimum Media OMD. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,