W samym II kwartale 2018 r. Grupa wypracowała 28-proc. wzrost obrotów (do 1,4 mln zł). Skonsolidowany zysk netto w II kwartale wzrósł o 51 proc. rok do roku, do 70,5 mln zł.
Na koniec czerwca 2018 r. sieć Dino liczyła 849 sklepów. Strategia firmy zakłada powiększenie sieci do 1,2 tys. sklepów w ciągu dwóch najbliższych lat. Jeszcze w tym roku ruszyć ma czwarte centrum dystrybucyjne grupy, w regionie Dolnego Śląska – w Rzeszotarach. Grupa szacuje capex na 2018 r. na poziomie 600-650 mln zł, a w I półroczu nakłady inwestycyjne Grupy wyniosły 288 mln zł. – Intensyfikujemy obecność w zachodniej części Polski, ale jesteśmy też coraz mocniej obecni w centrum i północnych regionach kraju – powiedział Szymon Piduch, prezes zarządu Dino Polska SA, zdradzając, że firma planuje przekroczenie w tym roku ubiegłorocznej liczby otwarć (147).