M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ruszyła druga edycja "Jutronautów"

Joanna Niewiadomska | 28 sierpnia 2018, 06:00

We wrześniu startuje też konkurs stypendialny "Bilet za horyzont".

Ruszyła druga edycja "Jutronautów", projektu "Gazety Wyborczej", który w 2018 r. zwyciężył w INMA Global Media Awards w kategorii "Najlepsze działania PR i na rzecz społeczności" i znalazł się też w gronie laureatów WAN-IFRA European Digital Media Awards (wyróżnienie w kategorii Best Branded Content Project).

 Co trzy tygodnie na łamach "Gazety Wyborczej" pojawiać się będą rozmowy z kolejnymi „Jutronautami”. Częścią projektu po raz kolejny jest też konkurs stypendialny "Bilet za horyzont", który rozpocznie się we wrześniu br. Jury i mentorzy wybiorą stypendystów, którzy skorzystają z wiedzy, doświadczenia i czasu mentorów. Zwieńczeniem projektu będzie finał z udziałem wszystkich "Jutronautów", podczas którego zostaną ogłoszone wyniki konkursu i przyznane zostanie stypendium.

Patronem medialnym jest Radio Tok FM. Partnerem strategicznym jest Kulczyk Investments.

 

Czytaj więcej na temat: , ,