Kraj

Marka Vobro w nowej odsłonie graficznej

Za zmiany w obszarze identyfikacji wizualnej produktów z portfolio marki odpowiada SaltPepper Brand Design.

Marka Vobro w nowej odsłonie graficznej
Agencja SaltPepper Brand Design odpowiada za zmiany w obszarze identyfikacji wizualnej firmy Vobro oraz jej marek produktowych, takich jak: Frutti di Mare, Dellisimo, Cherry Roses oraz Choco Crispo. Celem zmian jest budowanie wizerunku marki z tradycjami, a jednocześnie nowoczesnej. Zmiana opakowań ma również wspierać ekspansję marki na nowych rynkach.
Vobro jest obecna od 1986 r. Firma zdecydowała się na dokonanie jakościowej zmiany w asortymencie produktowym i wzmocnienie obszarów sprzedaży. Do tej pory była znana głównie jako producent bombonierek.
Nowe koncepty produktów oparte na tzw. nieformalnym podaniu pralin (praliny w zawijkach luzem umieszczone w poręcznym kartoniku) mają przyczynić się do wsparcia ekspansji Vobro na rynki zagraniczne.
Nad całością projektu ze strony SaltPepper Brand Design czuwali Aleksander Koczy, odpowiedzialny za design management, oraz Grzegorz Brzóska, który odpowiadał za strategię.