Kraj

Heads Advertising autorem nowych opakowań serów Serenada

Heads Advertising prowadzi działania dla dwóch marek z portfolio Spomleku - Serenady i Skarbów Serowara.

Heads Advertising autorem nowych opakowań serów Serenada
Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek wprowadza nowe opakowania serów Serenada. Za rebranding odpowiada krakowska agencja Heads Advertising, która od października 2017 prowadzi działania dwóch marek z portfolio Spomleku – Serenady i Skarbów Serowara.

Liftingowi poddano wszystkie opakowania produktów z oferty marki – sery w blokach i plastrowane oraz w paczkach typu struna. Dodatkowo stworzono od podstaw identyfikację dla czterech nowych wariantów smakowych. Fotografie wykonano podczas specjalnie przeprowadzonej sesji produktowej. Wyboru finalnych opakowań dokonano na podstawie szeroko zakrojonych badań jakościowych oraz ilościowych.

– Jest to bardzo pozytywna zmiana dla Serenady, już obserwujemy wzrost sprzedaży serów plastrowanych. W trakcie prac największą trudnością było ujęcie elementów dyktowanych trendami, nie tracąc przy tym wyraźnego charakteru marki Serenada – mówi Emilia Pożarowszczyk, kierownik ds. marketingu i PR w Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.