Kraj

E-Sport w ofercie TVN Media

Broker zajmie się sprzedażą czasu reklamowego stacji od września.

E-Sport w ofercie TVN Media
TVN Media odpisał umowę o sprzedaży czasu reklamowego z firmą Astro SA, nadawcą kanału E-Sport. Od 1 września 2018 br. TVN Media, pod marką Premium TV, będzie reprezentować stację w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego.

E-Sport to kanał w 100 proc. poświęcony tematyce sportów elektronicznych. Ramówkę kanału stanowią w dużej mierze rozgrywki e-sportowe i relacje z największych światowych turniejów. Stacja stara się promować polską scenę e-sportową, która z miesiąca na miesiąc coraz szerzej wypełnia jej antenę. Poza wspomnianymi turniejami ramówkę wypełniają programy rozrywkowe, dokumentalne, talk-show czy newsy – wszystko osadzone w świecie e-sportu, dziedzinie, która z roku na rok rośnie w siłę na świecie, przynosząc gigantyczne zyski kilkudziesięciu branżom towarzyszącym.

Kanał stanowi własność Astro SA będącego uczestnikiem rynku medialnego w Polsce od blisko 25 lat, produkującego dla największych stacji w kraju. Kanał dostępny jest u operatorów kablowych, m.in.: Vectra, Orange, Multimedia Polska, Netia, Inea, Toya i Jambox. Od 15 sierpnia 2018 r. kanał jest objęty monitoringiem Nielsen Audience Measurement.