Marka Tarczyński wystartowała z kampanią telewizyjną realizowaną pod hasłem “Jesz lepiej, żyjesz lepiej”. To kontynuacja platformy komunikacyjnej sprzed dwóch lat – “Zdaniem wielu najbardziej pożywne parówki na świecie”. Marka powraca do realizowanej wcześniej kampanii promującej parówki z szynki oraz parówki z fileta z kurczaka.
W spocie reklamowym oraz we wszystkich działaniach promocyjnych pojawi się znana już z poprzednich reklam postać Japończyka, który w humorystyczny sposób ma podkreślać najważniejsze walory promowanych parówek z szynki i parówek z fileta z kurczaka.
Hasła klucze, które pojawią się w kampanii, to “Masa to mięsa” – “Pożywne takie” – “Pełna para od rana”.
Jesienna kampania będzie obecna we wszystkich wiodących kanałach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych, w internecie i materiałach POS. Wsparciem kampanii będą emisje spotów w sieciach kin: Cinema City i Helios. Dodatkowo marka zaplanowała szeroką promocję w Radiu Zet, w ramach której zrealizuje wspólnie z tym medium projekt “Wielka Trasa Śniadaniowa Radia Zet i parówek Tarczyński”.
Komunikacja kampanijna obejmie również prasę handlową, materiały BTL w punktach sprzedaży oraz szeroko zakrojone akcje degustacyjne w całym kraju.
Producent poprowadzi również dedykowane działania wizerunkowe na specjalnie przygotowanym
do kampanii landing page’u.
Za kreację działań ATL odpowiada agencja Red8. Media na potrzeby kampanii kupuje Havas Media.