Kraj

CCC z konkursem w social mediach

Sieć obuwnicza angażuje młodych w ramach nowej aktywacji.

CCC z konkursem w social mediach
Jak informowaliśmy w MMP24 z 20 sierpnia, wystartowała nowa kampania sieci CCC, przygotowana przez nowe agencje i adresowana do młodych.
Teraz sieć rozpoczyna nowy etap komunikacji – to aktywacja dedykowana młodym użytkownikom social mediów. Głównym celem jest pozyskanie uwagi nowej grupy odbiorców i konsumentów.
CCC pierwszy raz przeprowadza tego typu akcję z wykorzystaniem aplikacji Messenger. Zadaje młodym ludziom bezpośrednie pytania.
Przez zadanie konkursowe użytkownika przeprowadza bot, który na podstawie różnych wariantów scenariuszy przeprowadza rozmowę z użytkownikiem. Oprócz elementów świata młodych bot zbiera informacje o preferencjach zakupowych potencjalnych konsumentów i inspiruje ich produktami z nowej oferty CCC.
Aktywacja realizowana będzie do 17.09.2018. Codziennie przyznawana jest jedna nagroda za najbardziej kreatywną odpowiedź.
Akcja wspierana będzie komunikacją w kanałach Facebook i Instagram oraz dodatkową kampanią mediową.
Za koncepcję kreatywną odpowiada H2O Creative, a za zakup mediów MullenLowe MediaHub.

Tagi