Kraj

Colian z kolejnym konkursem dla Śliwki Nałęczowskiej

Wystartowała loteria marki Solidarność z portfolio Colian SA.

Colian z kolejnym konkursem dla Śliwki Nałęczowskiej
Marka słodyczy Solidarność z portfolio Colian SA dla swojej marki Śliwka Nałęczowska po raz kolejny organizuje ogólnopolską loterię konsumencką. Tym razem konsumenci będą mogli wziąć udział w Stylowym Śliwkobraniu. Akcja potrwa do 30 listopada br. W puli nagród znalazło się ponad 3 tys. gadżetów inspirowanych Śliwką Nałęczowską oraz Fiat 500.
Warunkiem wzięcia udziału w Stylowym Śliwkobraniu jest zakup dowolnego opakowania Śliwki Nałęczowskiej za kwotę co najmniej 7,99 zł, zachowanie paragonu oraz wysłanie SMS-a bądź zarejestrowanie się na stronie WWW. Zgłoszenia można przesyłać do końca listopada br.
Przewidziana pula nagród w akcji konsumenckiej ma wartość blisko 120 tys. zł. Codziennie do wygrania są maksymalnie 34 gadżety inspirowane Śliwką Nałęczowską, co w ciągu dwóch miesięcy loterii daje ponad 3 tys. nagród z kolekcji Śliwki Nałęczowskiej. Nagroda główna o wartości ponad 50 tys. zł. zostanie rozlosowana 6 grudnia br.
Za projekty konkursowych gadżetów odpowiada laureatka ogólnopolskiego konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Stworzyła ona projekty graficzne m.in. kubka i apaszki, zainspirowane opakowaniem Śliwki Nałęczowskiej.
Loteria Stylowe Śliwkobranie będzie wspierana w punktach sprzedaży standami. Otrzyma również szerokie wsparcie medialne i PR, w tym kampanię displayową, aktywności w social mediach, promocję w kanałach marki Śliwka Nałęczowska oraz sponsoring popularnych programów. Strategię, kreację i całość działań mediowych przygotowała agencja Initiative, obsługę konkursu zapewnia Kore. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.