Kraj

Rusza "National Geographic Kids"

Pierwszy, specjalny numer magazynu wesprze spora kampania przygotowana siłami własnymi wydawnictwa.

31 sierpnia ukazał się pierwszy, specjalny numer nowego magazynu wydawnictwa Edipresse Polska – “National Geographic Kids”. Redaktorką naczelną tytułu jest Magdalena Chomicka. Regularny cykl wydawniczy ruszy w styczniu 2019 r.

Wydawnictwo wsparcie dla tytułu przygotowało własnymi siłami. Działania marketingowe (planowanie mediów, koncepcja, konkurs) wokół tytułu prowadzi Ewa Przybińska, product manager kids publishing Edipresse Polska z pomocą zespołu osób ds. promocji, koordynacji i organizacji eventów (Magdalena Duda),  działań online i social (Judyta Ozimkowska, Mateusz Wnuk), kreacji graficznej (Paweł Drygiel) i produkcji spotu (Dariusz Rutkowski).

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FZ2l7txfqqJI%22%7D
Kampania obejmie internet: media społecznościowe (Facebook i Instagram) oraz spot i konkurs na YouTube (ze specjalną landing page); prasę (magazyny własne wydawcy: dziecięce – “Mineworld”, “Smerfy”, “TVP ABC”, “Atomówki”, kobiece – “Viva”, “Party”, “Flesz”, “Mamo to ja”, “Przyjaciółka”, “Poradnik Domowy”, “Be Active”, “Uroda Życia”, albumy kolekcjonerskie –  “ZOIKA – sticker album”, “Świat Dinozarów”) oraz telewizję (Cartoon Network, Disney Channel, Nickelodeon, Boomerang, Polsat JimJam, MiniMini+, National Geographic Channel, Puls 2 i Polsat).

Na 8 września zaplanowano event w Empiku w warszawskiej Arkadii – spotkania z autorami, konkursy, pokazy naukowe dla dzieci.