Kraj

Wysoka sprzedaż wydań kwietniowych "Przekroju"

Tygodnik "Przekrój" osiągnął wysoką sprzedaż w kwietniu, informuje wydawca - Edipresse Polska. Według jego danych średnia sprzedaż kwietniowych numerów "Przekroju"...

Tygodnik “Przekrój” osiągnął wysoką sprzedaż w kwietniu, informuje wydawca – Edipresse Polska. Według jego danych średnia sprzedaż kwietniowych numerów “Przekroju” wyniosła 134 tys. egz. W podziale na numery rozpowszechnianie w opisywanym miesiącu przedstawiało się następująco: nr 15 – 168 tys. egz., nr 16 – 111 tys., nr 17 – 126 tys., nr 18 – 122 tys. Dla porównania średnia sprzedaży “Przekroju” w I kwartale br. wyniosła 87 tys. egz. (styczeń – 85,3 tys., luty – 80,0 tys., marzec – 96,3 tys.). Jak powiedziała Ewa Kozłowska, dyr. biura reklamy “Przekroju”, na sukces jego wydań kwietniowych złożyło się kilka przyczyn: numery z tematyką papieską, magazyn obchodził swoje 60-lecie i ukazał się z reprintem pierwszego numeru, miał też dodatek “Jak zdawać egzaminy” dla maturzystów i studentów oraz do ok. 40 tys. egz. jednego ze swych wydań dołączył znany film “SuperSize Me”. (KP)