M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Goplana i Cinema City rozwijają współpracę koncesyjną

Katarzyna Woźniak | 4 września 2018, 06:00

Marka z portfolio firmy Colian wprowadza do sprzedaży w sieci Cinema City wariant wafelków Grześki Tyci niedostępny w innych punktach sprzedaży.

Firma Colian (właściciel marek Grześki, Jeżyki, Hellena i Solidarność) wprowadza do sprzedaży w barach sieci kin Cinema City w całej Polsce mini wafelki Grześki Tyci – produkt w specjalnych opakowaniach przeznaczony dla widzów kinowych, niedostępny w tej wersji w regularnej sprzedaży. Umowa koncesyjna pomiędzy Colianem a Cinema City została podpisana na rok. Za przygotowanie kampanii i materiałów promocyjnych dla marki Grześki Tyci odpowiedzialna jest agencja Just. Działania promocyjne w kinach koordynuje New Age Media.
Pojawieniu się Grześków Tyci w Cinema City towarzyszyć będą kampania na ekranach oraz działania off-screen w holach kinowych.
W MMP24 z 23 sierpnia informowaliśmy o współpracy marki żelków Akuku z portfolio Coliana w siecią kinową Multikino.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,