Od redakcji

Quad/Graphics Europe przejmuje agencję Peppermint

Globalny dostawca usług marketingowych i poligraficznych kupuje agencję full service. Warunków finansowych przejęcia nie ujawniono.

Quad/Graphics Europe, dostawca usług marketingowych i poligraficznych, ogłosił przejęcie Peppermint Warszawa, agencji strategiczno-kreatywnej. Jak informują obie firmy, Quad i Peppermint będą teraz oferować pełen zakres rozwiązań: od strategii marketingowych i działań kreatywnych, poprzez implementację działań, po obsługę mediów.

– Nasi długoletni klienci zmagają się z koordynowaniem prac wielu agencji, mają trudności z wyborem mediów i często u nas poszukują podpowiedzi na integrację druku z innymi nośnikami – mówi Jakub Dyląg, prezes Quad/Graphics Europe. – Chcemy im pomóc nie tylko w eliminowaniu złożoności zarządzania wieloma dostawcami, ale też w zwiększaniu efektywność podejmowanych działań.
– Łącząc nasze kompetencje, mamy do zaoferowania klientom zintegrowaną ofertę, która będzie efektywniej wykorzystywała ich budżety – komentuje Bartek Cymer, współzałożyciel, a od 6 sierpnia dyrektor zarządzający Peppermint.

Peppermint będzie prowadziła działalność pod dotychczasową marką i skoncentruje się na dalszym rozwijaniu usług jako agencja full service pod kierownictwem Bartka Cymera, współzałożyciela firmy.

Quad/Graphics to globalny dostawca usług marketingowych i poligraficznych dla szerokiego grona odbiorców: właścicieli marek, sieci handlowych czy wydawców czasopism, wśród których jest wiele światowych marek. Firma z siedzibą w Stanach Zjednoczonych zatrudnia około 22 tys. pracowników w Ameryce Północnej, Południowej oraz w Europie. W jej polskich oddziałach pracuje ponad 1900 osób. 

Peppermint to niezależna agencja strategiczno-kreatywna, specjalizująca się przede wszystkim w nowych mediach i komunikacji BTL. Obsługuje takie marki, jak: Sodexo, Segro, BZ WBK, Ciech, Bonduelle, Nestle, Nescafe czy Allegro.