M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Gazeta Wyborcza" reorganizuje dział sprzedaży

Joanna Niewiadomska | 4 września 2018, 06:00

W strukturze biura reklamy "Gazety Wyborczej" w Warszawie powstał nowy dział rozwoju produktu z Dorotą Adamczyk-Mroczek na czele.

W strukturze biura reklamy "Gazety Wyborczej" w Warszawie powstał nowy dział rozwoju produktu z Dorotą Adamczyk-Mroczek na czele.

Zespół tworzyć ma rozwiązania reklamowe obejmujące wydania dziennika, serwisy Wyborcza.pl i magazyny ("Wysokie Obcasy", "Wysokie Obcasy Extra", "Avanti", "Logo", "Kuchnia" oraz wydania specjalne). Zmiany mają pomóc zespołowi efektywniej realizować projekty reklamowe oraz rozwijać współpracę z partnerami i sprzedaż instytucjonalnej prenumeraty cyfrowej "Gazety Wyborczej".

– Skuteczne funkcjonowanie biura reklamy na trudnym rynku prasowym wymaga obecnie nie tylko świetnych kompetencji sprzedażowych czy produktowych, znajomości branży i wiedzy technologicznej, ale także elastycznej i sprawnie działającej struktury umożliwiającej generowanie nowych pomysłów i efektywną realizację projektów wspólnie z klientami i partnerami – wyjaśnia Joanna Kwas, dyrektor biura reklamy. 

W ramach nowego działu funkcjonować będą cztery obszary: rozwoju reklamy cyfrowej, projektów specjalnych i custom publishing, partnerstw zewnętrznych, a także, jak dotychczas, współpracy z domami mediowymi i pośrednikami. Do obecnego zespołu sprzedażowego "Gazety Wyborczej" dołączyła Anna Jakubik jako szefowa działu odpowiadającego za rozwój projektów specjalnych.

Dorota Adamczyk-Mroczek jest związana z Agorą od 10 lat. Od 2014 r. zarządzała zespołem ekspertów branżowych "Gazety Wyborczej", a od 2015 r. sprzedażą agencyjną marki "Gazeta Wyborcza". W 2017 r. zaczęła kierować współpracą z klientami bezpośrednimi w Warszawie, odpowiadała za sprzedaż reklam i usług w serwisach internetowych "Gazety Wyborczej". Wprowadzała na rynek ofertę serwisów z grupy Wyborcza.pl (po rozłączeniu sprzedaży z grupą Gazeta.pl). Zanim trafiła do Agory, przez kilka lat pracowała w dziale marketingu firmy Oknoplast Kraków.

Anna Jakubik ma 12-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Dotychczas pracowała m.in. jako specjalista ds. reklamy w gazetach "Metropol" i "Echo Miasta". W 2007 r. jako kierownik działu reklamy otwierała dwa lokalne biura dla wydawnictwa Polskapresse (obecnie Polska Press Grupa) i tytułu "Polska The Times", następnie kierowała zespołem handlowym w trzech lubuskich oddziałach Mediów Regionalnych (obecnie Polska Press Grupa). Od 2013 r. jako account director i new business director pracowała dla agencji contentmarketingowych Lead Bullet, Content Solutions i ostatnio Aude Custom Publishing.

Czytaj więcej na temat: , , , ,