Zagranica

Cathay Pacific po 25 latach żegna się z McCann Worldgroup

Publicis i VCCP zgarniają globalny budżet podniebnego przewoźnika. Budżet kreatywny i mediowy tego marketera wart jest 100 mln dol.

Cathay Pacific po 25 latach żegna się z McCann Worldgroup
Publicis Groupe i VCCP wygrały globalny przetarg na całościową obsługę marketingową podniebnego przewoźnika Cathay Pacific. To pierwsza zmiana w zakresie obsługi przez zewnętrzne podmioty od 25 lat.

Wartość budżetu kreatywnego i mediowego wynosi 100 mln dol. Rozstrzygnięcie przetargu oficjalnie kończy 25-letnią współpracę linii lotniczych z McCann Worldgroup.


Przetarg został ogłoszony w marcu i obejmował agencje z Hongkongu, Chin, Singapuru, Japonii, Indii, Australii, Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii – w sumie agencje przedstawiły 34 prezentacje.

(Campaign)