M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Snap pozyskuje CMO z WarnerMedia

( red. ) | 4 września 2018, 06:00

Kristen O’Hara pokieruje sprzedażą reklam Snapchata na rynku amerykańskim. Będzie podlegać szefowi strategii firmy Imranowi Khanowi.

O'Hara obejmuje stanowisko vice president of U.S. global business solutions Snap Inc., właściciela Snapchata, z dniem 4 września. Jej nominacja to część działań mających przekonać marketerów, by przenieśli do tej platformy społecznościowej większą część swoich budżetów reklamowych. 

O’Hara przepracowała 16 lat w koncernie WarnerMedia (poprzednia nazwa to Time Warner Inc.), w br. przejętym przez AT&T. Należą do niego takie marki jak TNT, CNN, HBO i Warner Bros. Wcześniej zajmowała kierownicze stanowiska w agencji Young & Rubicam z grupy WPP, pracując m.in. dla marek Sony, Yum Brands i Dr Pepper.

Przychody Snapa z reklamy programmatic w II kwartale br. wzrosły 485 proc. rok do roku i 34 proc. w porównaniu z poprzednim kwartałem. W br. firma zmieniła nazwę działu sprzedaży reklam na "rozwiązania biznesowe", by podkreślić, że otwiera się na bardziej konsultacyjną formę współpracy z reklamodawcami.

Ogółem przychody Snapa w minionym kwartale wzrosły o 44 proc., do 262 mln dol., powyżej oczekiwań analityków. Firma zanotowała jednak także pierwszy raz w swej historii spadek – o 2 proc., do 188 mln, liczby aktywnych użytkowników dziennie.

(WSJ)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,