M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nestle z kolejną loterią w sieci Kaufland

Katarzyna Woźniak | 6 września 2018, 06:00

Za organizację loterii audiotekstowej odpowiada Unique One.

"Nagrody na jesienny sezon od Nestlé” – to hasło loterii audiotekstowej Nestlé Polska w sklepach sieci Kaufland, przygotowanej w całości przez agencję Unique One. Agencja wygrała przetarg na organizację loterii.
Celem prowadzonej akcji promocyjnej jest zwiększenie sprzedaży produktów marek należących do Nestlé, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty firmy w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą do 12 września br. W loterii biorą udział wybrane marki, m.in. Lion, Nesvita, Winiary, Kit Kat i Nescafe, dostępne w sklepach sieci Kaufland.

Agencja Unique One odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (shelfstopper, cenówka z wsuwką i gazetka sieci Kaufland) oraz bannerami na stronie WWW sieci Kaufland.

Czytaj więcej na temat: , ,