Zagranica

Budżet Lloyds do wzięcia

Budżet mediowy banku Lloyds o wartości 80 mln funtów do wzięcia - obsługująca konto komórka Greenhouse z GroupM ma być rozwiązana.

Dwie agencje GroupM – MediaCom i Mindshare – rywalizują o zabezpieczenie działalności medialnej Lloyds Banking Group o wartości 80 mln funtów. Jednostka Greenhouse, należąca do GroupM, skierowana dotąd do obsługi mediowej Lloyds, ma być rozwiązana.
Lloyds prosiło MediaCom i Mindshare o start w wyścigu o budżet ze względu na wypracowane i sprawdzone relacje agencja – klient. Zwycięska agencja przejmuje budżet na trzy lata.
Greenhouse, agencja reklamowa skierowana do obsługi Lloyds, została wydzielona w GroupM w 2015 r. Stuart Bowden, dyrektor ds. strategii globalnej w Wavemaker (należącego do GroupM), stoi również na czele Greenhouse. Wavemaker nie jest w stanie stawać do przetargu dla Lloydsa, ponieważ jest agencją medialną obsługującą konkurencję – Nationwide.
Przegląd obejmuje media dla wszystkich marek Lloyds Banking Group, w tym Lloyds Bank, Halifax, Bank of Scotland, Scottish Widows i MBNA. W ciągu ostatnich 12 miesięcy wydatki marketingowe grupy wyniosły 79 milionów funtów, według danych Nielsena.

(Campaign)